Digitalt kick off ga 230 000 kroner til LSK

Nesten 2000 enkeltbilletter ble solgt, publikum handlet i den virtuelle kiosken - og lojale samarbeidspartnere som DNB, Advokatfirmaet Økland og Power bidro. Til sammen sørget mandagens digitale kick off for 230 000 kroner i inntekter til LSK.

Annonse:

Med Ivar Hoff som programleder - og gjester som Frode Grodås og Bård Bjerkeland (bildet) - ble det ikke overraskende god stemning under live-sendingen andre påskedag. 

Så du ikke sendingen? Her kan du se hele vårt digitale kick off!

Egentlig skulle vi holde på i overkant av tre timer (191,7 minutter), men det ble en del overtidsminutter - så vi holdt det gående i nesten fire timer. Det hele ble avsluttet med musikalsk innslag fra Øyvind F. Rannug og Egil Hjorteset: En splitter ny LSK-låt og «Aldri aleine til Åråsen» - som du kan se på slutten av sendingen her.

Les også: Endelig tilbake på feltet - slik blir LSK-hverdagen

En stor takk til alle bidragsytere som sørget for et vellykket og inntektsbringende arrangement for klubben i en utfordrende tid. Takk også til Mathias Dulsrud som tok flotte bilder - som du kan sjekke ut og kjøpe via denne lenken!

digitalt kick off 4
PRODUSENT: LSKs medielærling Emil Saglien Ruud styrte produksjonen av vårt digitale kick off på en imponerende måte.

 

Annonse fra Eliteserien: