Medlem

Bli offisiell medlem av klubben og få gode fordeler hos våre samarbeidspartnere!

Annonse:

Bli medlem

Ved å bli medlem hos oss støtter du klubben i ditt hjerte samtidig som du får gode tilbud og fordeler tilbake.

Det er enkelt å melde seg inn. Klikk på lenken og fyll inn skjemaet:

Klikk her for å melde deg inn i Lillestrøm Sportsklubb

Skal du spille i LSK? Klikk her.

Medlemskap koster:

• Barn (til og med 15 år): 200kr
  • Honnør (fra 67 år): 250kr
  • Voksen: 500kr

Medlemskortet er nå elektronisk. Last ned Spoortz-appen i App Store eller Google Play, og benytt E-posten du får faktura på som brukernavn. Trykk «glemt passord» for å motta passord.

Medlemsfordeler

Vi i LSK setter umåtelig stor pris på alle våre medlemmer og ønsker å gi noe tilbake. I tillegg til deltakelse på årsmøtet og fordeler ved viktige kamper, som cupfinalen, har vi flere medlemstilbud hos andre bedrifter.

Medlemsfordelene er gode, og det jobbes med å skaffe enda flere!

Malermester Buer

Gir alle medlemmer i LSK og Kanari-Fansen opptil 20 prosent rabatt på maling, tapet, verktøy, parkett, laminat, tepper og solskjerming. Her kan du se produktene!

Smaksgaver

Vår nye samarbeidspartner Smaksgaver gir alle LSK-medlemmer 10 prosent rabatt på alt som bestilles av matgaver på deres hjemmeside. Det eneste du må gjøre er å skrive inn «LSK DEALEN» i notatet på bestillingsskjemaet i handlekurven. Da mottar samtidig også LSK ti prosent av kjøpesummen i bonus.

Riis Bilglass

20 prosent rabatt på montering av solfilm, ripefolie og lyktepolering.
Gratis påfyll av spylevæske ved oppmøte på en av avdelingene til Riis Bilglass på Romerike.

Mestergull Anthony Sandberg AS

10 prosent rabatt på ordinære varer (ikke bunadssølv). Mer informasjon får du her!

For spørsmål om medlemsskap - send mail til: [email protected]

Annonse fra Eliteserien: