6207 billetter solgt: Harde Mottak-pakke i sofakamp-premie

Tre privatpersoner som kjøper #sofakamprekord-billett til søndagens kamp mot Tromsø vil bli trukket ut og mottar en forundringspakke fra Harde Mottak-universet. På ett døgn er det allerede solgt hele 6207 billetter.

Annonse:

Supporterpodcasten - som lages av Trym Hogner (fra venstre på den utmerkede Sleivdal-tegningen), Lars Raastad og Patrick Ween - har blitt en populær og engasjerende kanal for LSK-supportere over hele landet.

Her kan du sjekke ut Harde Mottak-universet!

Den taleføre trioen var raske på labben da de fikk høre om LSK-kampanjen #sofakamprekord, der vi drømmer om å selge mer enn 13 652 billetter til søndagens storkamp mot Tromsø. 

Og salget tok virkelig fyr umiddelbart: Tirsdag klokka 15.00 hadde vi allerede rundet 6207 solgte sofa-billetter - etter at privatmarkedet har bidratt med 1037 billetter på under ett døgn!

Ønsker du å bidra i forsøket på å sette #sofakamprekord? I så fall kan du vippse 50 kroner for én billett eller valgfritt beløp til 1917. Du kan også benytte deg av kontonummer 1204.04.58288. Merk betalingen med «sofakamp».

Hovedpremien er å få se søndagens storkamp i en sofa plassert rett over spillertunnelen på Åråsen. Men flere premier vil bli presentert frem mot seriefinalen mot Tromsø, og i dag: Effekter fra Harde Mottak.

- Vi ønsker å bidra med tre forundringspakker fra Harde Mottak til de som kjøper billett, forteller Trym Hogner.

- Hva inneholder en forundringspakke fra Harde Mottak?

- Mye ræl. Vi skal slenge opp noe merch (effekter) som vi ikke har gitt ut tidligere. Vi driver og koker opp noe greier i disse dager.

Siden oppstarten for litt over halvannet år siden har podcasten blitt en viktig følgesvenn for mange i Fugla-familien. Ikke minst denne sesongen.

- I det året vi er inne i, der nesten ingen kan møtes på stadion eller på puben, og ikke får dratt på borteturer, så tror vi kanskje at Harde Mottak gjennom podcasten og kanskje også bloggen, blir viktigere enn i et normalår. Vårt ønske er at folk skal engasjere seg i Fugla. Det får man ikke så lett gjort i disse corona-tider, sier Trym Hogner - med trykk på «i disse corona-tider».

Han visste at engasjementet rundt klubben var stort, men har likevel blitt litt overrasket over hvor mange som bryr seg om Lillestrøm Sportsklubb.

- Engasjementet er kjempestort. Gjennom Harde Mottak har vi fått muligheten til å bli kjent med mange flere i Fugla-familien. Og den er større enn man tror. Senest her om dagen på befaring på Bjørvika i Oslo der jeg møtte en fyr som var skikkelig Fugla-fan.

- Det som kanskje er litt spesielt med LSK-fansen er at engasjementet blir ekstra sterkt når det går dårlig. Det blir nesten som når et familiemedlem er dårlig, du ringer jo engasjerer deg mer da. Vi i Harde Mottak merker at vi får flere henvendelser i perioder der det går dårlig. Men det er deilig å føle på den harmonien man føler nå der vi har et trenerteam man virkelig tror på. Selv om den anti-maninga kanskje kan gå litt langt noen ganger. Mange er livredde for å ta noen gleder på forskudd.

- Sist vi arrangerte en sofakamp var i den første hjemmekampen mot HamKam. Da endte vi på rundt 10 700 solgte billetter. Tror du vi klarer publikumsrekorden denne gangen?

- Her er jeg programforpliktet til å si at det ikke kan gå. Jeg blir nødt til å si nei. Men jeg håper selvsagt at jeg tar feil. Og jeg kommer selvsagt til å kjøpe noen billetter selv.

I tillegg til at privatpersoner allerede har kjøpt over 1000 billetter til kampen mot Tromsø, er disse bedriftene og samarbeidspartnerne med på forsøket om å sette ny publikumsrekord på Åråsen (det betyr at vi snart er halvveis til målet om 13 652 solgte billetter):

500 billetter: Site Service AS.

300 billetter: Åkrene Mek Verksted AS, Dynea AS, LillestrømBanken, Areal & Bolig, 24Nettbutikk.

200 billetter: Anker Renhold AS, Byggmakker Høvelast Lillestrøm, Nortekk AS, Empet AS, CTC Bilpartner, Advokatfirmaet Mageli, Møller Bil Hvam AS.

100 billetter: Citymaid Hjemmeservice AS, Lillestrøm Torv, Stillas Spesialisten, Stenerud Byggservice AS, Comet Sport AS, AS Jonas Lies gate 40, Artisti Profil AS, Aktiva Regnskap AS, Advokatfirmaet Halvorsen & Co AS, Polarkraft AS, Elektriker'n Kjell Sæterøy AS, Arkel Romerike, Kreab Norway AS, O. Johansen & Sønner AS, Renta AS, Snorre Data AS, Svendsen Vaktmester & Vedlikeholdservice AS. 

50 billetter: Murmester Rolf Holm AS.

20 billetter: Rydje Renhold AS.

Ønsker du å bidra i forsøket på å sette #sofakamprekord? I så fall kan du vippse 50 kroner for én billett eller valgfritt beløp til 1917. Du kan også benytte deg av kontonummer 1204.04.58288. Merk betalingen med «sofakamp».

Se intervju med Thomas Lehne Olsen om #sofakamprekorden:


Annonse fra Eliteserien: