Spennende stillinger i breddeavdelingen og akademiet

Eskil Edh (19) er et ferskt eksempel på en spiller som har gått gradene fra breddefotballen, gjennom akademiet og til A-laget. Nå lyser LSK ut to spennende stillinger som handler om å utvikle unge spillere: Administrativ leder for breddeavdelingen, og administrativ leder for akademiet.

Annonse:

Vil du være med på å lede Lillestrøms talentutvikling? I så fall kan en av disse to stillingene være noe for deg (søknadsfrist er 10. januar 2022 på begge jobbene):

Administrativ leder LSK-akademiet:

Til å styrke det administrative arbeidet med klubbens akademisatsing søker vi nå etter en strukturert og ryddig stjerne.

ARBEIDSOPPGAVER SOM INNGÅR I ROLLEN ER:

  • Overordnet administrativt ansvar for LSK-akademiet
  • Økonomi- og budsjettansvar
  • Sammen med akademisjef ha ansvar for implementering av klubbens strategier for toppspillerutvikling og oppfølgingen/kvalitetssikring av dette arbeidet.
  • Sammen med akademiets leder være ansvarlig for rekruttering av trenere og støtteapparat hos lagene i akademiet.
  • Iverksette og følge opp klubbens rekruttering av spillere i henhold til klubbens regler for spillerlogistikk.
  • Informasjon og dialog med foreldre/ressurspersoner.
  • Ansvarlig for vedlikehold og oppfølging av klubbens sportslige planer.
  • Kommunikasjon ut i relevante kanaler.
  • Organisere og planlegge akademiets planer, bestillinger, reiser, påmeldinger og annen logistikk.
  • Koordinering og rapportering mot klubbens øvrige avdelinger i forhold til markedsaktiviteter og andre ordninger.
  • Være akademiets kontakt mot relevante klubber som det er nærliggende å samarbeide med.
  • Være akademiets kontakt mot forbund, krets, Olympiatoppen, Wang og andre instanser.
  • Stillingen rapporterer til akademisjef.


Personlige egenskaper

  • Du er strukturert, selvstendig og målbevisst
  • Du har gode lederegenskaper med organisatoriske evner
  • Du er løsningsorientert med fokus på å få jobben gjort      
  • Du er glad i mennesker og fleksibel
  • Du har svært gode samarbeidsevner og høy arbeidskapasitet
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Ønskede kvalifikasjoner

  • Bachelor Sport Management, høyskole/universitetsutdanning er påkrevd, men også ønskelig med relevant erfaring fra administrativt arbeid
  • God erfaring med IT-verktøy
  • God kjennskap til sosiale medier
  • Behersker engelsk skriftlig og muntlig

Her kan du lese mer om stillingen!

Ta kontakt med våre rådgivere fra The Assessment Company AS hvis du har spørsmål til stillingen. Client Partner: Anstein Krekke, [email protected] mob: 41915748

Administrativ leder LSK Bredde:

ARBEIDSOPPGAVER SOM INNGÅR I ROLLEN ER:

  • Overordnet administrativt ansvar for daglig drift av LSK Bredde
  • Økonomi- og budsjettansvar for LSK Bredde
  • Ansvar for forvaltning av LSK Bredde sine menneskelige og materielle ressurser. Han/hun skal lede LSK Bredde i samsvar med lovbestemmelser, forskrifter, vedtekter og beslutninger truffet i årsmøte, styret eller daglig leder i klubben.
  • Videreutvikling av LSK Bredde for å øke antall medlemmer, aktivitet og inntekter
  • Ansvarlig for medlemsregister, hjemmesider med mer.
  • Kontaktperson for lagledere i LSK Bredde og ansvarlig for informasjon og dialog med foreldre/ressurspersoner.
  • Arrangementsansvarlig turneringer og andre arrangement i LSK Bredde, herunder planlegging og til dels gjennomføring av disse
  • Påmelding av lag til serie, KM og cuper
  • Kvalitetsklubbansvarlig, FIKS-ansvarlig, ansvarlig politiattester for LSK-bredde
  • Ansvarlig for rekruttering av trenere og støtteapparat hos lagene i LSK bredde.
  • Ansvarlig for vedlikehold og oppfølging av klubbens sportslige planer for LSK Bredde.
  • Organisere og planlegge LSK Breddes planer, bestillinger, reiser, påmeldinger og annen logistikk.
  • Koordinering og rapportering mot klubbens øvrige avdelinger i forhold til markedsaktiviteter og andre ordninger.
  • Være LSK Breddes kontakt mot relevante klubber som det er nærliggende å samarbeide med.
  • Kommunikasjon med samarbeidspartnere, krets, idrettsrådet, kommune og andre interessenter.
  • Stillingen rapporterer til daglig leder

Personlige egenskaper

  • Du er strukturert, selvstendig og målbevisst
  • Du er en «kremmertype»
  • Du har gode lederegenskaper med organisatoriske evner
  • Du er løsningsorientert med fokus på å få jobben gjort      
  • Du er glad i mennesker og fleksibel, løsningsorientert og relasjonsskaper
  • Du har svært gode samarbeidsevner og høy arbeidskapasitet
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Ønskede kvalifikasjoner

  • Bachelor Sport Management, høyere utdanning er ønskelig eller erfaring fra relevant administrativt arbeid
  • God erfaring med IT-verktøy
  • Erfaring fra klubbdrift er en fordel
  • God kjennskap til sosiale medier
  • Behersker engelsk skriftlig og muntlig

Her kan du lese mer om stillingen!

Ta kontakt med våre rådgivere fra The Assessment Company AS hvis du har spørsmål til stillingen. Client Partner: Anstein Krekke, [email protected] mob: 41915748

Annonse fra Eliteserien: