#SofaKampRekord-salget forsatte etter seieren: - Man må vel ha billett for å se reprisen fra sofaen?

Da kampen ble blåst av stod billettsalget på 10.703. Et snaut døgn etter kampstart har tallet steget til 10.828. Målscorer Aleksander Melgalvis mener festfotballen har ført til reprise-rush.

Annonse:

- Man må vel ha Sofa-Billett for å se reprisen av matchen? Selv gikk jeg i alle fall inn og slang på to ekstra billetter før jeg og fruen nøt oss gjennom høydepunktene i går kveld. 

Målscoreren med bopel i Hamar syntes det er fantastsik å se at supporterne og sponsorer stiller opp som de gjør. 

- Klart, vi får jo med oss det ville engasjementet fra alle i og rundt klubben. Vi bruker det for alt det er verdt. Og vi gleder oss til den dagen alle kan samles til match på Åråsen igjen.

Mest Lest

Det var ikke bare Aleksander Melgalvis som ønsket å si sitt om engasjementet fra supporterne, LSK-Keeper Mads Hedenstad Christiansen mente han kunne føle fansens støtte selv om de ikke var på feltet.

- Det å kjenne at man har fansen i ryggen, selv om de ikke er tilstede gir en bra følelse. Det gjør også at vi får den ekstra diven i matchen som jeg håper kom frem gjennom tv-ruta. 

Robert Lauritsen, daglig leder i Lillestrøm Sportsklubb, så selv kampen på storskjerm sammen med sponsorene. Han forteller at engasjementet som LSK-Familien har vist under denne kampanjen er magisk og viser at vi har Norges beste supportere og samarbeidspartnere

- Det arbeidet som ble lagt ned i forbindelse med #SofaKampRekord har blitt lagt merke til. Både under matchen, i hele natt og utover dagen i dag har vi fått meldinger og telefoner fra folk som ønkser å assosiere seg med LSK. Så her har supportere og eksisterende sponsorer skapt merverdi for klubben som ikke kan måles i verdi

Lauritsen mener det er lite som kan måle seg med hva Sportsklubben kan oppnå med den enorme støtten fans og partnere viser.

- Det sies at tro kan flytte fjell. Nå skal tro, felleskapet som ble skapt under kampanjen dyrkes, sammen med knallhard innsats fra alle oss som jobber i LSK , bidra til at oppholdet i OBOS-ligaen blir så kortvarig som overhode mulig. Så om det ikke har kommet tydelig nok frem, TUSEN TAKK til alle som har bidratt både med kjøp av billetter og med å spre budskapet av #sofarekordkampen

Annonse fra Obos-ligaen: