Markedsfredag: SNORRE data runder 20 LSK-år med ny avtale!

Helt siden 2003 har SNORRE data AS - her representert ved Rolf Bjørseth og Kenneth Hoff - vært en nær og viktig samarbeidspartner for LSK. Nå er avtalen forlenget - samtidig som selskapet er blitt kjøpt opp.

Annonse:

- SNORRE data AS ble etablert i 1992. Med kontor på Kjeller dekkes hele Oslo og Viken raskt og kostnadseffektivt. Hovedfokus for selskapet er å være næringslivets lokale samarbeidspartner på IT-utstyr og tjenester og vi har hele tiden hatt en jevn og fin utvikling. Vi i SNORRE data har satt servicegrad og langsiktighet i fokus siden 1992 og jobber aktivt videre med dette. Personlig og tett oppfølging samt kundeorientert jobbing er satt i høysetet. Vi jobber fokusert mot bedrifter og offentlig sektor. Vårt mål, med en sterk organisasjon der vi legger vekt på å hjelpe kundene å velge systemer som øker effektiviteten, samt sikrer driftsstabilitet og oppetid. Vi er i dag 12 medarbeidere med lang erfaring og omsetter produkter og tjenester for 51,5 millioner kroner i året. Vi skal være en god rådgiver for deg og din bedrift og vil gjøre det vi kan for at et eventuelt kundeforhold skal bli en meget god og positiv opplevelse, forteller daglig leder Kenneth Hoff.

Her kan du bli bedre kjent med SNORRE data!

Nylig ble selskapet kjøpt opp av Iteam AS, noe du kan lese mer om i denne saken i Romerikes Blad. Hoff er sikker på at det bare kommer til å styrke virksomheten..

- Vi har nylig blitt en del av Iteam. Dette er en transaksjon som er bra for kundene, de ansatte og selskapet. Vi skal drive selskapet videre med de samme ansatte, men vil få tilgang til mer kompetanse og flere gode tjenester. Her vil det ligge store fordeler for våre kunder.

- Hvorfor ønsker dere å være partner i LSK?

- SNORRE data har vært sponsor av LSK i over 20 år. Det har vært en fantastisk reise og følge klubben i våre hjerter, på oppturer og nedturer. Selv om det sportslige har hatt det tøft i lengre perioder, så er det en ting som har vært på topp hele tiden. Det er samholdet og magien mellom alle sponsorene. Uansett alder, kjønn, bransje, så er det noe unikt imellom oss. For oss så har det vært en rød tråd i hele denne perioden for meg. Det er Robert Lauritsen. Han er en bauta og bør ha mye av æren for at LSK har landets kanskje beste sponsorpool. Han står støtt i front og dunker oss i hodet med at vi ikke skal være overivrige selgere, men heller spørre «hva kan jeg kjøpe av deg», «hvordan kan jeg hjelpe deg inn til mine kunder». Det er Robert som har lært opp alle, slik at vi har fått denne fantastiske familie-følelsen alle sammen. Da er det opp til oss å gjøre nødvendig innsats for å høste frukter. Vi har lært at det kan lønne seg på sikt å gi tips og en hjelpende hånd uten at du umiddelbart får noe igjen. Dette lønner seg på lang sikt. Vi har opp igjennom årene fått etablert mange gode relasjoner, både forretningsmessig og personlig. Vi har prøvd så godt vi kan til å handle av de som er i poolen. Vi har også fått etablert mange gode kunder opp igjennom årene. Mange av disse er fortsatt våre kunder, sier Kenneth Hoff.

Annonse fra Eliteserien: