Markedsfredag: Creative Heads kutter Heads og er med videre som draktsponsor

Vår mangeårige samarbeidspartner tidligere kjent som Creative Heads fortsetter som draktsponsor også i år, men nå bare under navnet Creative.

Annonse:

Creative er Romerikes ledende markedsføringsbyrå, og fra 2024 er de en del av det nyetablerte byråsamarbeidet kjent som Yes Group. Dette samarbeidet inkluderer blant annet B2B-selskapet Inbound fra Oslo.

Her kan du bli bedre kjent med Creative!

Som en del av denne omorganiseringen har selskapet skilt ut film- og fotoproduksjonen for å etablere en dedikert leverandør til hele gruppen. Avdelingen får navnet Yes Studio. De har vært ansvarlige for størstedelen av fotograferingen og filmingen for LSK de siste årene. I tillegg til Yes Studio har de også Yes Tech, et eget teknisk selskap med lang erfaring innen hjemmeside-utvikling, integrasjoner, app-utvikling med mer.

En annen endring inkluderer at Nan Bjaanes nå tar over som daglig leder for Creative på Romerike. Franck Bjaanes, som allerede er godt kjent i LSK-miljøet, vil fortsatt være den primære kontaktpersonen for nettverket, men i år vil han også ha representanter fra Yes Studio med seg.

- Det er av stor betydning for oss å forlenge avtalen med LSK. Det er en viktig plattform for oss å være synlige på, samt et nettverk vi ønsker å være aktive i, sier Franck Bjaanes.

Creative har vært samarbeidspartner med LSK siden 2016 og har jobbet tett med klubben på det aller meste av markedsføring de siste årene. De tilbyr et bredt spekter av markedsføringstjenester, og styrken ligger i å ha all nødvendig kompetanse samlet under samme tak. De ansatte er eksperter innenfor ulike områder, inkludert identitet, strategi, reklamekampanjer, grafisk design, innholdsproduksjon og tekst, sosiale medier – både organisk og betalt, google ads, SEO og webutvikling. Med denne brede kompetansen internt har de god oversikt over hva som fungerer og gir resultater for kundene.

Yes Studio leverer film- og fototjenester til LSK, samt til alle andre produksjoner for Creative sine kunder.

- Vi gleder oss til å bli bedre kjent med nettverket fremover, sier Marianne Kvalvik fra Yes Studio.

- LSK har vært en viktig samarbeidspartner for oss, for å skape synlighet og bygge merkevaren vår. Det å identifisere seg med LSK og deres verdier – samstemmer veldig godt med det vi står for. Fra vi ble med i 2016 til i dag, har vi opplevd mye større kjennskap til vår egen merkevare. Klart det hjelper også at vi er synlig på draktene til alle klubbens spillere og supportere rundt i tusener av hjem, sier Nan Bjaanes.

- Samarbeidsnettverket har også bidratt til å skaffe oss mange oppdrag. Gjennom tillit og gjensidig samarbeid på ulike aktiviteter året rundt har vi etablert et solid fundament. Når dette kombineres med kvalitet og resultater, oppnår vi en svært god match. Vi velger også å benytte nettverket for produkter og tjenester når vi har behov for det, tillegger hun.

Daglig leder Robert Lauritsen ser fram til å videreutvikle det gode partnerskapet med Creative.

- LSK takker for det gode samarbeidet og ser frem til mange flere år med Creative på laget, sier Robert Lauritsen.

Annonse fra Eliteserien: