Markedsfredag: Artisti og OKS med nye avtaler

Artisti - her representert ved Tor Akersveen og Alexander Gjelseth på hver sin side av daglig leder Robert Lauritsen - kommer til å runde 15 år som LSK-partner med den nye samarbeidsavtalen. OKS, en annen trofast samarbeidspartner, er også med videre.

Annonse:

Artisti AS, som siden 2011 har vært en del av Lillestrøms sponsornettverk, har signert på en ny treårsavtale som sølvsponsor.

Relasjonsbygger i Artisti, Alexander Gjelseth, skryter voldsomt av mulighetene som ligger i LSKs sponsornettverk.

- Ettersom jeg jobber med mange sponsorater, så kan jeg med en viss tyngde si at LSK er det som har gitt oss mest business. Man jobber veldig godt sammen i denne poolen. Vi har spurt oss selv flere ganger om vi har makset potensialet, men det lar seg aldri stoppe. Det kommer alltid noen nye, det baller seg på - og det har vært en utrolig bra greie for oss. Jeg skryter veldig av sponsornettverket til alle jeg prater med, sier Gjelseth.

Artisti AS har et stort fokus på bærekraft og ble i fjor høst tildelt Platinum-medalje av EcoVadis. Denne medaljen tildeles kun topp 1 prosent av de over 100 000 selskapene i hele verden som EcoVadis vurderer årlig. EcoVadis’ vurdering er basert på vesentlige problemstillinger knyttet til hvert selskaps størrelse, beliggenhet og bransje, og reflekterer selskapets nåværende innsats og utfordringer.

- Det var veldig stas. Vi er veldig opptatt av bærekraft, og det er noe vi fokuserer videre på. Artisti er et selskap som har mange fimaer under ett tak, men innenfor profilering gjør vi alt fra å produsere varer til å trykke logoer, sørge for logistikk og lager for varer - og nettbutikker med kundeservice. Det som er unikt med Artisti er at vi er en bedrift som har alt under ett tak, forteller Gjelseth.

- Nå gleder vi oss til påsken er over og fotballen begynner igjen. Men før den tid ser vi fram til å møte alle de andre partnerne på LSKs sponsorsamlinger, tillegger han.

Her kan du bli bedre kjent med Artisti AS!

En annen partner som har signert på ny avtale er OKS - som er med i to nye år som bronsepartner.

HALLELUJA! OKS har signert på en ny avtale. Her representert ved Thomas Åleskjær og Katrine Åleskjær. I midten: LSKs Kari Herredsvela.
HALLELUJA! OKS har signert på en ny avtale. Her representert ved Thomas Åleskjær og Katrine Åleskjær. I midten: LSKs Kari Herredsvela.

- Vår drøm er å være en oase av muligheter, håp og visjon for alle generasjoner. Vi elsker å overraske og gjøre ting annerledes enn det har vært gjort før. For mange på Romerike er vi nok mest kjent for grunnskolen vår eller for Barnecamp, som er en av Østlandets største barnefestivaler, samt flere andre initiativ i nærmiljøet. Likevel er vi først og fremst en kirke, og i nettverket har jeg gjerne presentert oss som en bedrift som ble etablert for 2000 år siden, og som egentlig har hatt samme produkt siden da. Vi ønsker imidlertid mer enn bare å betjene egne medlemmer, men å være en ladestasjon og en gledesspreder for alle slags folk på Romerike, sier hovedpastor Thomas Åleskjær.

- Fortell litt om grunnen til at dere ønsker å ta del i aktiviteter og B2B-nettverket i LSK?

- På den kommersielle siden har vi et ønske om å profilere lokalitetene våre enda mer. Sammen med cateringfirmaet i huset som leverer mat og drikke, ønsker vi å vise mulighetene for store og små events, møter, konferanser, julebord osv. I et litt større perspektiv, er det imidlertid den fantastiske åpenheten og imøtekommenheten som preger nettverket som gjør at man vil fortsette. Man merker et så oppriktig ønske fra LSK sin side om at partnerne skal lykkes, og at det skal være lønnsomt å delta. I tillegg er det en bonus at man også får mange relevante impulser, foredrag og tidsaktuelle samtaler.

- Kan du fortelle om en suksesshistorie fra nettverket?’

- I april i fjor var vi privilegerte med å få være vertskap for en av partnerfrokostene. Etter frokosten inviterte vi til befaring av lokalene våre, noe som ble en stor opptur og med super respons. Gjennom dette fikk vi knyttet flere kontakter, og synliggjort våre utleiefasiliteter.

- Vi får nesten ufortjent stor mengde oppmerksomhet for dette samarbeidet, vil jeg si! Muligens fordi vi for mange nok er en litt annerledes partner. Vi synes vi får meget god synlighet og respons for investeringen vår. En interessant bieffekt er også betydningen det har for våre egne medlemmer og ansatte. Samarbeidet skaper begeistring hos mange. Det har vist seg å være mange med gult og svart hjerte her også.

- Hva er deres hovedfokus og mål i den neste perioden av samarbeidet med LSK?

- Vårt mål er å bli mange bedrifters førstevalg når de trenger fasiliteter til møter, events og ulike samlinger. Og selv om den delen av vår deltakelse selvsagt har et kommersielt formål, så er vi jo i kraft av jobben vår også til enhver tid på tilbudssiden når noen trenger en prat, litt motivasjon eller ny gnist i hverdagen sin, avslutter Thomas Åleskjær.

Her kan du bli bedre kjent med OKS!

Annonse fra Eliteserien: