Jubl-sesong i sikte?

La oss håpe det bare var en forsmak på 2018-sesongen. Frode Kippe, Erling Knudtzon og Aleksander Melgalvis jublet på bestilling for generalsponsor DNBs «Jubl-kampanje» mellom tirsdagens treningsøkter.

Har du lyst til å se hvordan det gikk da Knudtzon og Melgalvis prøvde seg som skuespillere i dag? Sjekk ut Lillestrøm Sportsklubbs Instagram-konto her! 

Spillerne klarte seg - hvis vi skal være ærlige, og det skal vi jo - faktisk ganske greit. I løpet av en snau time var jobben gjort. Og crewet på seks personer kunne forlate Åråsen med en tommel opp.

Annonse:

DNBs markedsansvarlig for region øst, Hanne Cathrine Berg, forteller at publikum kan se reklamefilmene i sosiale medier fra starten av mars. 

- Jubl er vårt lojalitetsprogram til kundene der vi samler arrangementer både innenfor kultur og idrett - til rabatterte priser. Vi skal legge ut et begrenset antall Jubl-billetter til hver eneste hjemmekamp på Åråsen i år. Og møtet med Brann 21. mai blir en rendyrket Jubl-kamp. Da selger vi ekstra mange billetter. Frode Kippe, Erling Knudtzon og Aleksander Melgalvis er Lillestrøms ambassadører for konseptet, og vi håper selvsagt at de også sørger for mye jubel på Åråsen den kommende sesongen. Så satser vi på at så mange som mulig registrerer seg som deltagere på dnb.no/jubl, sier Berg.

Følg gjerne moroa på #jubl på Instagram!

Annonse fra Eliteserien: