Lunsjmøte hos DNB: Hvilken spiller verver flest nye kunder?

Generalsponsor DNB inviterte norgesmesterne til lunsj - og et påfølgende møte der LSK-spillernes konkurranseinstinkt ble utfordret...

- Vi er ekstremt stolte av å få være generalsponsor for LSK. Det betyr ekstremt mye for oss, og det betyr mye for dem som bor på Romerike. Og ikke minst betyr det mye for de 70 ansatte som jobber her på bygget, sa banksjef Kim Herseth.

Annonse:

Banksjefen skrøt mye av den velfungerende sponsorpoolen og hvilke fordeler det har gitt DNB. Samtidig ble spillerne utfordret til en intern konkurranse som handler om å verve flest nye kunder til hovedsponsoren i løpet av året.

- Gjennom å samarbeide med dere får vi til masse butikk som kommer både oss og dere til gode. Nå ønsker vi å få enda mer ut av samarbeidet, sa Herseth.

Han kunne melde om stor stemning i de nye banklokalene i Portalen i Lillestrøm etter cuptriumfen for snart to måneder siden. LSK-engasjementet er stort blant de ansatte i DNB.

- Vi følger LSK tett. Hver fredag før en hjemmekamp, så stiller alle bankansatte i LSK-drakta. Da er det ekstra god stemning her. Vi prater med kundene om den kommende kampen, og hele sponsoratet knytter de ansatte sammen. Vi har også vært heldige og fått mange nye kunder på grunn av samarbeidet med LSK. Nå håper vi at vi skal få enda flere, sa banksjefen.

Daglig leder i LSK, Robert Lauritsen, sendte også en stor takk til DNB for det gode samarbeidet som før jul endte med en ny avtale som generalsponsor ut 2019, med opsjon på ytterligere to år. 

- Tusen takk for at dere er med oss. Vi er veldig stolte av å ha en så stor og sterk samarbeidspartner med på laget. Og vi gleder oss til fortsettelsen, sa Lauritsen.

Har du ikke kjøpt sesongkort for 2018? Det kan du gjøre her!

Annonse fra Eliteserien: